Огляд

Airborne Robots (укр. Десантні роботи) — нині останній (третій) рівень з Geometry Dash Meltdown. Цей рівень має багато елементів з оновлення 2.0.

Ґеймплей[ред. | ред. код]

На початку цього рівня Ви стрибаєте по сферам, далі перестрибуєте через шипи. Піднімайтеся по майданчиках, і вгорі є ключ від першої монети. Проходьте далі і стрибайте по батутам, і знову продовжуйте йти по платформам, і намагайтеся не врізатися в блоки з шипами. Також тут знаходиться перша монета. Деякий час вас будуть підкидати батути, і не треба натискати на сфери. після другого батуту перестрибніть один блок і піднімайтесь доти, поки не будете знаходитися поруч з шипами. Далі можете спокійно спускатися вниз до портала.

На етапі кулі котитеся між стовпам і не торкаючись шипів. Перестрибніть на батуті, і натисніть на сферу. Далі з підлоги і стелі почнуть висуватися платформи. Через деякий час фон почне темніти, і ви пройдете через портал. Під час корабля рухайтесь через рухливі платформи, і у одній з них буде друга монета. далі облітайте шипи і рухайтесь до останнього портала. На кубі спочатку стрибайте по стовпам і сфері, потім по платформам. Фон цього моменту буде тьмяним і сірим. Після батуту натисніть на сферу, ви побачите череп і прямуйте до передостанньої частини.

Починається куля. Ті блоки, по яким ви котитеся, будуть змінювати свій колір на той колір, який стоїть у вас, і потім знову буде тьмяніти. Намагайтесь не потрапити на шипи і дійдіть до наступного порталу. На останньому етапі стрибайте по стовпам і через шипи, і наприкінці буде остання монета, і рівень на цьому закінчиться.

Секретні монети[ред. | ред. код]

  • Перша монета знаходиться на 27 %, але ключ для «активації» монети знаходиться на 17 %. Для початку, стрибніть на двох височинах вгорі. Далі, коли ви приземлитесь, перестрибніть шипи. Після цього вам знову необхідно стрибнути на верхню платформу. Звідти стрибніть за ключем. Далі на 27 % вам необхідно стрибнути на буквально таку ж платформу, а потім стрибнути за монеткою.
  • Друга знаходиться на 66 %. Потрібно пролетіти на 2-3 кулі рухливої платформи. Там буде монетка.
  • Третя монетка знаходиться наприкінці рівня, на 98 %. Для того щоб її узяти, потрібно при стрибку з батута на сферу ще раз натиснути. Друга сфера на яку ви потрапите, буде знаходиться по-центру черепа. Наприкінці платформи потрібно стрибнути, щоб узяти монету.

Цікаві факти[ред. | ред. код]

  • У рівня є користувацький аналог — Airborne Cubes.
  • За проходження рівня вам дається куб, який був доданий у 2.1.
  • Наприкінці кожного етапу кулі присутній синій портал гравітації. Він необхідний, для того щоб гравці, змінивши гравітацію кулі, не грали далі у зворотній гравітації.
  • Цей рівень разом із Stereo Madness, Hexagon Force, Clubstep і Power Trip має найближчу монету до фінішу — 96 % в Clubstep, 97 % в Hexagon Force, 98 % в Stereo Madness, Airborne Robots і Power Trip.
  • Це єдиний рівень у всій грі зі складністю Складний.png, за проходження якого дається 3 Зірка.png, як за Нормальний.png.
  • Це єдиний офіційний рівень, де була використана невидима сфера.

Відео[ред. | ред. код]

Airborne_Robots_100_%

Airborne Robots 100 %

Проходження від GuitarHeroStyles