Вікі Geometry Dash
Advertisement
Ласкаво просимо на вікі про гру "Geometry Dash"!
Опис

Ми — сайт по грі Geometry Dash, яку може редагувати кожен, навіть Ви. Ми маємо 2 нещодавно активних користувачів, 139 771 редагувань й 47 132 медіа-файлів. Долучайтесь до нас, вибираючи клавішу редагування на будь-якій сторінці із 1695 статей, щоб почати свою діяльність на проєкті! Ви також можете допомогти нам, написавши відсутні статті! Також на вікі є 157 гарних і 81 обрана статей.

Іншомовні вікі

EnglishDeutschEspañolFrançaisPortuguêsPolskiРусскийSuomiБългарски中文

Про гру

Geometry Dash — аркадна гра, випущена в 2013 році.
Розробником гри є Роберт Топала (англ. RobTop, RubRub), засновник компанії RobTop Games. Гра підтримує як смартфони, так і персональні комп'ютери (платформа Steam). Гра містить 21 рівень (14 з Geometry Dash Meltdown і Geometry Dash World) з унікальною фоновою музикою. Загальне завдання гравця: за допомогою куба та інших форм персонажа дібратися до кінця рівня, пробираючись через перешкоди. Якщо гравець вріжеться, то рівень почнеться з самого початку.

Офіційні рівні
Оновлення
13 серпня 2013 року була випущена гра Geometry Fash, зроблена на основі The Impossible Game. Після цього було випущено кілька оновлень.
25 березня 2014 року було випущене оновлення 1.6.
9 листопада 2014 було випущене оновлення 1.9.
26 серпня 2015 року було випущене оновлення 2.0.
19 грудня 2015 року була випущена гра Geometry Dash Meltdown.
2 грудня 2016 року була випущена гра Geometry Dash World.
16 січня 2017 року було випущене оновлення 2.1. А через 2 дня воно вийшло на Android.
21 грудня 2017 року була випущена гра Geometry Dash SubZero.
Інше

Geometry Dash Meltdown: The Seven SeasViking ArenaAirborne Robots

Geometry Dash SubZero: Press StartNock EmPower Trip

Geometry Dash World: PayloadBeast ModeMachinaYearsFrontlinesSpace PiratesStrikerEmbersRound 1Monster Dance Off

Популярні і корисні статті

Гравці: усе про гравців: є такі як будівельники і гравці проходження. Композитори: усе про тих, хто оснащує гру саундтреками. Типи рівнів: різні види користувацьких рівнів, деякі з них оцінені, а деякі неоцінені. Підручники: в грі і поза грою можна творити усе що завгодно. У цих статтях усе детально можете прочитати. Стилі: рівні можна створювати у різних стилях, але для кожного треба добре володіти редактором. Топи: окрема тема, яка поділяє гру.

Advertisement